sobota 2. listopadu 2013

Červená koženková

Miluju červenou a miluji koženkové kabelky. Po tom,co si s ní můj stroj umí poradit je šiju nejraději.
Tahle kabelka mě napadla ve čtvretek v práci, po práci jsem byla chvíli sama a tak jsem ji šla pomalu realizovat, vznikl vnějšek a v pátek po práci, už za asistence dětí vznikl i vnitřek a kabelka byla na světě. Mám z ní velkou radost a ještě bych ji nutně potřebovala zelenou a modrou :-D
Ušita je z různých barev červené koženky, kterou jsem nakoupila na Fleru u Beat, přední a zadní díl mají stejnou barvu, pruh je sešit z pruhů různých barev a právě toto rozlišení kabelce dává ten správný šmrc. Poprvé jsem šila i uchycení ucha tímto způsobem a jak se zdá,zdařilo se. Podšívka je bavlněný bílý puntík na červené a vnitřek je bez kapes, v plánu je do tašky organizer, který mi přišel jako fajn nápad......

A tady je v celé své kráse.......





1 komentář: